رویدادها

نمایش موتور اتومبیل رولز رویس فانتوم اشرف پهلوی در سعدآباد

نمایش موتور اتومبیل رولز رویس فانتوم اشرف پهلوی در سعدآباد

برای اولین بار موزه اتومبیلهای سلطنتی مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، اقدام به راه اندازی و نمایش موتوراتومبیل رولز رویس فانتوم متعلق به اشرف پهلوی، در روزهای ۱۶تا ۱۸ بهمن ماه سال جاری نموده است.
به گزارش روابط عمومی سعدآباد؛ بیگی مسئول موزه اتومبیلهای سلطنتی با اعلام این خبر گفت: این اتومبیل در سال ۱۹۶۵ بصورت کاملا سفارشی جهت استفاده شخصی اشرف پهلوی ساخته شده و جزو شاخص ترین تولیدات شرکت رولز رویس می باشد.
وی افزود: نمایش بخش های داخلی و همچنین موتور اتوموبیل مذکور، روشن نمودن و استارت خودرو و نمایش کلیه ادوات و تجهیزات آن توسط مهندس بابایی کارشناس فنی اتومبیلهای کلاسیک، از برنامه های این موزه در روزهای مذکور می باشد.
سعید بابایی راه اندازی و مرمت فنی اتومبیلهای تاریخی مجموعه های نیاوران و سعدآباد و پشتیبانی فنی آنان از سال ۸۸ تاکنون و همچنین نمایش خودروهای موزه اتوموبیل های سلطنتی در نمایشگاه بین المللی اتومبیلهای کلاسیک در منطقه آزاد اروند، نمایشگاه اتومبیلهای کلاسیک ارگ آزادی و نمایشگاه اتومبیلهای کلاسیک در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران را در کارنامه خود دارد.
کلیه علاقمندان و دوستداران صنعت خودرو می توانند در روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ بهمن ماه ۱۳۹۵ جهت شرکت در این مراسم در محل موزه اتومبیلهای سلطنتی مجموعه سعدآباد حضور یابند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و با خبر شدن از هرگونه تغییر احتمالی در برنامه  به وبسایت  مجموعه فرهنگی تاریخی سعد آباد  مراجعه نمایید:

 وبسایت مجموعه فرهنگی تاریخی سعد آباد:      http://sadmu.ir/detail/5057

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا